ניהול קמפיינים על מגוון פלטפורמות

ניהול קמפיינים על מגוון פלטפורמות

נשתדל לעשות את זה פשוט, להשליך חכה בדיוק למקומות בהם הלקוחות שלך נמצאים בדגש על אלו מהם שכבר מחפשים אותך.

נבין את העסק והמוצרים, נשאל, נבחן, נחקור ונבין מי הקהל הרלוונטי, נגדיר עימך מטרות כמה שיותר מדידות, נבחר את פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית המתאימה, אולי כמה אם התקציב מאפשר, ויאללה לידים.

מה זה אומר בתכלס? הקמת מערכי פרסום וניהול של תקציבי פרסום במגוון פלטפורמות אלו:

פרסום בגוגל (גוגל אדס):

הקמת חשבון פרסום בגוגל ופרסום ברשת החיפוש, ברשת התוכן וביוטיוב. הפרסום יהיה מבוסס מחקר מילים עדכני בדגש על ביטויים אשר רלוונטיים בסבירות גבוהה לקהל היעד. בהתחשב בעלויותיהם לקליק ובמסגרת תקציב יומי/חודשי נתון. וכמובן בניית קהלים של  מי שמקליק על הפרסום ושימוש בטכניקת "רימרקטינג" כדי לייצר יותר תוצאות מאותו תקציב. 

רשת החיפוש של גוגל:

מודעות טקסט יופיעו ברלוונטיות לחיפושים ספציפיים במנוע החיפוש גוגל. נפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים בזמן חיפוש והתעניינות בפתרונות רלוונטיים עבורם. התשלום לגוגל מתבצע כאשר התבצעה הקלקה בפועל על מודעה וגולש עבר לעמוד הנחיתה/אתר. במידה והתקציב מוגבל, נחפש ביטויים "עוקפי תחרות" כמה שניתן תוך שמירה על רלוונטיות וחתירה להחזר השקעה חיובי.

רשת התוכן GDN:

גוגל אדס מאפשרת להציג מודעות תמונה, טקסט או וידאו בעמודי תוכן בעלי מאפיינים רבים ו/או לגולשים המביעים עניין בתחומים מסויימים ועונים על מאפיינים רבים ומגוונים. נשתמש בכלים מדהימים אלו בעזרת מודעות המשלבות טקסט, תמונות ווידאו להרחבת החשיפה מעבר למה שרשת החיפוש מאפשרת ולהשגת תוצאות מעולות. 

רימרקטינג / יוטיוב:

רימרקטינג זו האפשרות "לסמן" גולשים שביקרו באתר שלנו ולהפגיש אותם שוב ושוב עם המוצר/ שירות, דרך באנרים/ סרטונים ברחבי הרשת. נייצר קהלי רימרקטינג של כל מי שביקר בנכסים האינטרנטיים הרלוונטיים, כולל ערוץ היוטיוב ונציג לגולשים באותן רשימות, מודעות רלוונטיות.

כמו כן יוטיוב מאפשרת לנו בהרבה מהתחומים לקבל חשיפה גדולה בתקציבים מצחיקים, נבחן את האפשרות בהתאם לתקציב המדיה שתגדירו לגוגל ובמסגרת החומרים הקיימים או אלו שאתם מעוניינים לייצר, תוך השוואה לביצועים ביתר הפלטפורמות הדיגיטליות בהן אתם משתמשים.

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם:

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו כמפרסמים להגיע לדיוק בבחירת הקהלים בעזרת מערך שלם של אפיוני קהלים ואין סוף הצלבות וחיתוכים שניתן לבצע ביניהם. מתחומי עניין רבים וספציפיים מאוד ועד מציאת "קהל דומה" של כל מי שביקר באתר שלך או השאיר פרטים בשנה האחרונה…

במהלך ניהול תקציבי פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ניצור תמהיל בין קידום התכנים המופיעים בעמוד העסקי לקהלים רלוונטיים (על מנת שיגיעו לחשיפה משמעותית) לבין קמפיינים מחוץ לעמוד במטרה לייצר המרות רלוונטיות או מכירות של אירוע נקודתי מבלי "לחפור" יותר מידי לקהילת העוקבים של העמוד.

השירות כולל:

  1. ניהול תקציב פרסום חודשי בפייסבוק ובאינסטגרם בהתאם להחלטתכם.
  2. הגעה לקהלים ממוקדים תוך שימוש במגוון הכלים המתקדמים של פלטפורמת הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם:
    1. גולשים שכבר ביקרו בעמוד וביצעו בו אינטראקציה.
    2. רשימות מיילים + קהל דומה ("לוק אלייק" על רשימות מיילים של לקוחות ועל רשימות מבקרי העמוד, מבקרי האתר למשל).
    3. תחומי עניין / מאפיינים דמוגרפיים של גולשים.
  3. מעקב ואופטימיזציה שוטפים אחר ביצועי הקמפיינים ודוח סיכום אחת לחודש.
  4. הנחיות להטמעת פיקסל של פייסבוק באתר/ עמודי הנחיתה לטובת בניית קהלים מתקדמים ויצירת איוונטים בהתאם למטרות הקמפיינים.
  5. ועוד…

פרסום בלינקדין:

לינקדין הינה רשת חברתית מסוג אחר. היא בעיקר עסקית. וככזו היא לעיתים יותר רלוונטית מאשר גוגל ופייסבוק עבור  קמפיינים מסוג B2B. ולעיתים היא מאוד חשובה להשלמת מערך הפרסום הדיגיטלי, בנוסף לגוגל ולפייסבוק. בלינקדין ניתן לפלח את הקהל ע"פ משרה, סוג חברה, השתייכות לענף כזה או אחר בצורה מדוייקת מאוד כי רוב מי שנרשם לרשת זו ומשתתף בפעילות בה, עושה זאת ממניעים עסקיים ולכן מדייק בפרטיו התעסוקתיים. אלו כמובן פילוחים סופר חשובים לחברות B2B ולכן שווה לשקול ולבחון.

יש לקחת בחשבון שהעלויות להקלקה ולהמרה משמעותית יקרות יותר בדרך כלל אך בהרבה מקרים זה מאוד משתלם.

מעניין? מוזמנים לשתף:

אולי יעניין אותך גם...

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
WhatsApp chat
Call Now Button