3 דברים שלמדתי מביבי בימי הקורונה

דברים שאקח איתי לניהול העסק שלי ביום שאחריי.
בלי ציניות, בלי פוליטיקה ובלי שעברתי צד, כמובן.

1. יחסי ציבור

זה הכוח הכי חזק שקיים בארגז הכלים השיווקי להשפעה על תודעת הקהל / הקהילה / א.נשים בכלל.
נשמע טריוויאלי? אני לא בטוחה שזה כך. תחשבו על זה רגע בהקשרים האלו, ברמה ההיפוטתית:
אמת. היגיון פשוט. היסטוריה. ניסיון חיים…. לעומת יחסי ציבור. מה יותר חזק? מה יותר משפיע? מה מייצר את המציאות?

 

2. יחסי ציבור

זה כוח שמורכב מהרבה חלקים. והחלקים האלו הם מעבר למדיה כזו או אחרת, אייטם כזה או אחר, טכנולוגיה, נרטיב… דיגיטל לעומת אופליין, פרסום מסורתי לעומת עכשווי…
השלם של יחסי הציבור גדול בהרבה מסך חלקיו.
החלקים הם אולי רק פיונים קטנים ושוליים בתוך הסך הכל.

3. מכאן נובע-

זה לא רק ה – סיפור שנספר.
זה לא רק ה- נרטיב שיושב בבסיס הסיפורים.
זה הווייב, זה המעטפת של הכל. זה יחסי הציבור! שקובעים את העובדות בשטח.
הסיפור / המוצר / המטרה / אפילו האמת – יכולים להשתנות לאורך הזמן. כשהמנגינה נשארת / המסר ברמה המופשטת שלו נשאר ומעובד באמצעות יחסי ציבור מדוייקים – המותג ממשיך לנצח.

עכשיו תחשבו קוקה קולה. או העסק שלכם. עזבו ביבי.

זו הייתה דרכי המתפלספת להגיד….. חג שמח.
חג של צמיחה. צעד צעד, עלה עלה. בסוף הדרך עוד נהיה אבטיח😉

מעניין? מוזמנים לשתף:

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin